martes, 1 de mayo de 2007

W.C's de matinada.

ens ho podrieu haver dit, de què va tot això? no ho entenc, mai hagués sospitat i de sobte, quan ho veus clar, quan a partir d'una sola imatge, se't configura tota una història insospitada fins al moment, dubtes de tu mateix. Allò ha estat o no ha estat? Espero que no, perquè si ha estat, estem inmersos tos dins una gran mentida que no podrem millorar perquè es basa en una enrome fal·làcia.A mi, personalment, m'ho podrieu dir, però entenc que us fa vergonya, que us penseu que això us tancarà portes. Només em pregunto si és quelcom fortuït que des que veu cumplir els 14 passa de tant en tant o és alguna cosa que passa sempre, q no crec, per les vostres cares de després. Tots sou una mica còmplices oi? No he pogut dormir gaire bé. De què va tot això? De debò, vosaltres, que aparentment no necessiteu res, trobeu en aquesta la única manera de desfogar-vos? No ho entenc. Sembla que cadascú viu amb la seva malaltia, tots saben la de tots. Però i la nostra? Nosaltres som transparents, ja ho veieu, massa transparents. És per culpa nostra? No ho entenc, de debò, i trigaré temps - sense ganes - a poder tornar constatar si el que van veure els meus ulls, guarda una història darrere...jo us guardo el secret, però de debò, si això passa cada mes, ens ho podrieu explicar, i si només passa de tant en tant i us porta problemes, aneu al psicoterapeuta...això sinó ho podeu arrossegar sempre. Us aprecio, no tingueu por de mi a partir d'ara, queda aquí, però no oblideu, sobretot tu, que sóc jo, i que no és just en proporció, que si va amb tu no m'ho hagis explicat. Però ho respecto, però heu de buscar la manera de viure i/o viure-ho en pau. Un petó molt i molt i molt sentit. No patiu....

No hay comentarios: