domingo, 6 de mayo de 2007

I QUÈ VOLDRIES TU?


tu fora. tu dins. tu fora. tu dins, però no es pot. tu fora, tu dins, tu dins, tu dins, tu fora, tu dins però en un altre sentit.vale, en total, més fora que dins. ai més dins que fora. algú diria que es positiu. i què vol dir, i que en pensen? els hi agrada estar dins, volien ser-hi. De fet els que es queden fora, es queden amb sensació de 'MALEÏT SIGA, JO VOLIA SER A DINS.'...però els puc dir que no hi ha res aquí dins, ho he vist, i no hi ha res. T'ho passaries bé dos dies, o dos mil, t'ho passaries bé, riuries, ens sorprendríem segur i ballariem moltes hores. Però després, si ets del grup dels impostors, et faríem fora, i si ets del grup dels autèntics, em sembla que t'exprimiria l'ànima i després et deixaria tirat. No sé què vols ni què vull, n0més que t'apropessis una mica, lluny d'ells i lluny d'ell, sobretot, i que m'acariciessis suaument la cara.......i em diguessis coses maques i volguessis fer menys salvatge la meva trascendència i més delicada la meva radicalitat. Voldria que coneixent-me et perdessis per un postre que et faig quan més en tens ganes, o per una faldilla que només em poso per estar per casa, que el meu monyo et fes llegir al meu costat amb més concentració i que a la nit, com si m'hagués d'escapar, vinguessis a buscar-me per agafar-me i dormir al meu costat, fins demà i que demà, de bon matí , quan em miressis, m'expliquessis que no he de témer res, que farà sol i que el dia ens anirà bé, per separat. I que aquella tarda.....tornem a seure junts, aquesta vegada per berenar en un lloc on per sota la taula, em toques els peus i ........i no sé on ets, ni com et dius ara.

No hay comentarios: